مجله علمی – تخصصی ایکد | شماره 33 | فصلنامه بهار

پیرو انتشار ماهنامه علمی- تخصصی ایکد با هدف توسعه و ترویج استفاده از سیستم­های کدینگ به‌ویژه استانداردهای GS1 و کاربردی نمودن آن در زنجیره‌تامین، به آگاهی علاقه‌مندان می‌رساند که در راستای غنی‌تر شدن مقالات مقرر است ماهنامه به‌صورت فصلی منتشر شود. در حال حاضر شماره سی ­و­ سوم تحت عنوان فصلنامه ایکد منتشرشده که علاقمندان می توانند به مطالب آن به شرح ذیل مراجعه نمایند .

فصل اول به ارائه مقالات علمی- تخصصی در دو حوزه کاربرد GS1 در تجارت الکترونیک و بررسی تاثيرجو فروشگاه و ارزش ادراک‌شده بر نیت رفتاری مشتریان با نقش ميانجی رضایت مشتریان و تأثیر GS1 (مطالعه موردی: فروشگاه‌های زنجيره­ای افق کوروش) و کاربرد RFID در شهر الکترونیکی پرداخته است.

 

فصل دوم گزارشات علمی-کاربردی شامل چالش‌های حمل‌ونقل و لجستیک و قابلیت‌های ردیابی GS1 و همچنین اهميت رديابي در صنايع مواد غذايي و نرم‌افزار ERP با برند (SAP) را موردبررسی قرار داده است.

 

فصل سوم به ترجمه مقالات و اسناد علمی در حوزه GDSN و SSCC پرداخته‌شده است.

 

بدین‌وسیله از كليه پژوهشگران، متخصصين و انديشمندان در اين حوزه دعوت به عمل مي‏آيد تا جهت همكاري با مجله مذكور و غنا بخشيدن به مطالب آن مقالات و تحقيقات خود را به آدرس info@ecode.gs1-ir.org‌ ارسال نمايند، تا با نام نویسنده در مجله به چاپ برسد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.